Ariana dla WS | Blogger | X X

sobota, 2 kwietnia 2016

12. | Autorskie

Nie jestem szalony. Po prostu moja rzeczywistość nieco różni się od twojej.
imnot-crazy-myreality.blogspot.com
Jeśli chcesz przejść na bloga, kliknij w obrazek.
 
Trwające

Kategorie
| dramat | komedia | psychologiczne | autorskie |

Autor
Mikoto Tanabe

Ostrzeżenia
Wulgaryzmy

Opis
Chyba każdy słyszał kiedyś słowa niezadowolenia rodziców, gdy śmiał się z innej osoby, koleżanki, kolegi, kogoś na ulicy. A przynajmniej część ludzi słyszała. I ja jestem jedną z tych osób.
Przez ostatni rok określiłem ściśle swoje poglądy. Doszedłem do wielu wniosków, życie dało mi niezłą lekcję i zyskałem odwagę na bycie sobą. Stałem się odrobinę lepszym człowiekiem. Przez całe życie nie nauczyłem się tyle, ile nauczyłem się przez ostatnie kilka miesięcy. Przedstawiam Wam historię, która kosztowała mnie wiele stresu, łez i nieprzespanych nocy.

1 komentarz